Friday, October 2, 2009

VABATANTS!



Vabatants on loovtants, kus läbi tantsu väljendatakse tundeid ja emotsioone. Tantsija õpib enda keha tundma ning vabalt ja loomulikult liikuma.







Vabatantsuõpetaja: Janne Ristimets


Vabatants sai Kunstide Majas alguse 2000. aastal, mil Janne Ristimets alustas 30 lapsega.
Tänaseks õpivad Kumas vabatantsu üle 100 lapse, vanuses 7-18 aastat












Selle aastaga läks käima minu 9. aasta vabatantsu seltsis. Tantsimisest on kujunenud nende aastate jooksul minu elustiil. Tantsimine on minu kirg!

Miks olen nii kaua ühe ja selle sama juurde jäänud?
Just see muudabki vabatantsu eriliseks, et sa mõtled enda peaga, kasutad enda ideid ja lood midagi erakordset.

"Loovus" on vabatantsu kuldreegel.


Meie tunnid ei ole tüüpilised tantsu tunnid, kus treener seisab saali ees ja näitab ette liigutusi. Meie töötame märksõnade põhjal. Meie, mõtleme ise!











Vabatants on minu tulevikuplaane päris palju mõjutanud,
hetkel püüdlen tantsijakarjääri poole :)



2 comments:

  1. Meie väiksel Gerritil on suured plaanid ja ma olen kindel et ta viib ka oma unistused täide. Edu ja visadust Sulle edaspidiseks! :D Nendest ei ütleks me ju keegi ära. Igatahes väga armas ja kunstipärasne postitus. Kalli! :D

    ReplyDelete
  2. Krissu, ma ei ole enam nii väikene ühti..
    Suured plaanid on küll ja ma siiralt usun ja loodan, et ma kunagi jõuan enda unistused täide viia. Aga selleks kõigeks pean ma ise väga palju vaeva nägema ;)
    kalli!

    ReplyDelete